Hej CHS
Tak for dit indlæg.
Som jeg forstår dit ønske, så vil du gerne have at alle dine medarbejdere/tidsreg. kan se det samlet antal timer der er registreret på en specifik sag?
Det betragter vi som værende en superbruger/administrator funktion og det er ikke nødvendigvis alle vores kunder der benytter projektstyring, som har den samme lave udskiftning af medarbejdere eller ønske om at de skal kunne se, hvad andre medarbejdere har brugt af tid på de enkelte sager og derfor ser jeg umiddelbart ikke, at det er noget vi vil arbejder videre med i 2017.
Dog vil jeg nævne, at der kan være nogle af vores integrations partnere der kan løfte opgaven.
Du kan evt. tage en snak med itnvision, som også har besvaret dit indlæg eller kigge nærmere på intempus som har et administrations modul til håndtering af netop tidsregistrering, hvor man kan lave individuelle regel opsætninger m.m.
Du kan også kontakte nogle af vores andre partnere der har lavet integrationer til vores tidsregistrering i projektstyring.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz