Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rekvistion, indkøbsordre, bestilling

0
Jeg savner virkelig muligheden for at lave indkøbsordre/rekvisition uden at jeg skal have lagermodulet.

Min virksomhed leverer ydelser som kræver at jeg køber eksternt.

Muligheden for at bestille dette via e-conomic vil klart være en fordel, for det er de samme formuleringer jeg skriver i ordrebekræftelsen til min kunde.

Så jeg søger helt kort:

Et flow med tilbud, ordrebekræftelse, indkøbsordre, faktura, arkiv.  Findes det snarest ?

Ønsker at de tilbud jeg har oprettet og sendt skal gemmes i arkivet. De tilbud jeg gemmer i arkivet kommer så væk for tilbudsoversigten så jeg i oversigten kun ser aktive tilbud.
i Forslag » Andet af (180 points)
opdateret

2 Svar

Hej Holthass

Vi tager forslaget til os men vi må også være realistiske og sige, at det ikke på nuværende tidspunkt er noget vi vil arbejde videre på.

Dit forslag går dog ikke tabt, så det er noget jeg vil tage med videre i vores idebank, så når vi på et senere tidspunkt genbesøger vores bestillings flow, så vil dit forslag være en del af vores drøftelser.

Så den arbejdsgang jeg vil foreslå (du benytter den sikkert, allerede) er, at du bestiller via mail, uden om e-conomic til din leverandør og så copy/paster den nødvendige tekst ind på din tilbud/ordre skabelon.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Jesper og e-conomic

 

Jeg har blevet bedt om at gøre opmærksom på dette ønske igen, så håber I siden jeg skrev her sidst, i maj 2016, måske er videre og kan se at behovet ikke kun er mit, men mange af jeres kunder. Tak
Hej, er der sket noget siden jeg skrev dette indlæg. Er det muligt at I er kommet nærmere en løsning ?

Ønsker at de tilbud jeg har oprettet og sendt skal gemmes i arkivet. De tilbud jeg gemmer i arkivet kommer så væk for tilbudsoversigten så jeg i oversigten kun ser aktive tilbud.
Forslag af (180 points)
Hej igen,

For at svare helt kort på det, så nej. Det er ikke et forslag der har særlig stor efterspørgsel, hvilket betyder vi arbejde mod andre forslag, der har det.

Vi har lige lavet en større gennemgang og fundet nogle af de forslag vi kommer til at se på næste gang og der var dit forslag ikke en af dem, der kom med i puljen.

God dag :)