Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smartere kørselsregistrering

+2
Hejsa

Vi benytter projektstyringen i E-co og registrerer derfor vores tidsforbrug på de enkelte projekter. Ofte er vi ude af huset i forbindelse med et projekt, hvorfor vi også skal registrere km-forbrug på det respektive projekt. I tidsregistreringen er der den smarte funktion, at man kan sætte flueben i "Kørsel", hvorved der automatisk oprettes en km-registrering på det valgte projekt.

Udfordringen består i, at vi er nødt til at hoppe ud af tidsregistreringen og ind i km-registreringen for at færdiggøre km-registreringen. Det er noget bøvl.

Forslag: det kunne være smart, hvis et flueben i "Kørsel" under tidsregistrering udløste en mulighed for i samme ombæring at færdiggøre km-registreringen. Fx i form af en drop down funktion, hvor man kunne indtaste adresse, km-antal osv. Det ville spare en del klik og forenkle registreringsprocessen.

 

Håber, det giver mening. Ellers sig til.

 

Venlig hilsen Tina Godsk, Kragelund Kommunikation
i Forslag » Andet af (160 points)
opdateret
Hej Tina
Se mit indlæg i "SKYEN". Måske det er noget for Jer
mvh
Finn
e-consultic
Hej Finn
Tak for input. Men vi søger en løsning direkte i E-conomic, da vi ikke arbejder via app.
Vh Tina
Hej Tina
Jeg har selv tidligere søgt din løsning, men e-conomic synes ikke at være villig til at løse det. Men jeg har givet dit forslag en pil op. Jeg synes, du skal prøve at teste Mileage. Det er ganske gratis. Jeg tror, du vil blive glad for det, og du vil ikke opleve nogen væsentlig forskel i e-conomic.
mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Tina

Det er virkelig en god idé. Generelt, syntes jeg også at nu flere ting der kan indarbejdes i e-conomic, desto bedre. En platform er bedre for brugeren.

Jeg har givet en stemme.

Mvh Leon

2 Svar

Hej Tina 


Tak for indlægget. 

 

I forhold til at gøre tids og km registreringen smartere, så har vi allerede i dag nogle Integrationspartnere hvor du kan foretage både tidsregistrering og km-reg. i deres app. 

 

Du kan f.eks. læse mere om Intempus eller en af vores andre partnere her. 

 

Kan det ikke løse jeres udfordring? :-) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Simon
Nej, det gør det ikke. Vi har brug for en løsning, der er knyttet direkte til tidsreg. i E-conomics - vi benytter ikke app's. Og muligheden for at registrere både tid og kørsel er jo tilstede i systemet, men der mangler bare en smart sammenkobling af de to registreringer, så det ikke er så langhåret.

Gi'r det mening?

VH Tina
Hej Tina
 
Tak for forslaget og det er beklageligt, at vores andre løsningsforslag, ikke hjælper jer videre.

Det er desværre ikke et område, som vi vil fokusere på i 2017 så jeg vil hellere være realistisk frem for at give falske forhåbninger.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret