forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sumtotaler på kontoudtog / kundekontokort

0
Jeg har netop været i kontakt med chatten og fik desværre at vide, at det ikke kan lade sig gøre at få "sumtotaler" /løbende sammentælling på kontoudtogene/ kundekontokortene, således vores kunder kan se den løbende forfaldne saldo i fx. højre side af kontoudtoget.

Det er heller ikke muligt at få en "forfaldne poster pr. d.d." sat på nederst.

Herfor vil jeg opfordre til at der bliver set nærmere på dette, således kunden (og vi) kan se, hvilken saldo der er forfalden til betaling her og nu.

Venligst en ellers glad bruger af economic.
spurgt 5 Maj, 2017 i Forslag » Andet af Dor (150 points)
status opdateret 17 Maj, 2017

2 Svar

Hej Dor 

Tak for forslaget til forbedring af programmet. 

Det er korrekt, at det ikke er muligt at rette eller tilpasse vores rapporter, hvilket har nogle fordele og ulemper. Rapportfanen er dog ikke vores fokusområde for udvikling af applikationen i 2017, så jeg markere dette forslag som - implementeres ikke. 

Jeg vil dog henvise dig til en af vores samarbejdspartnere som har mulighed for at tilbyde dig mulighed for at tilpasse jeres rapporter via deres integration - se gerne her. 

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 17 Maj, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (85,450 points)
opdateret 17 Maj, 2017

Hej Dor

Jeg kan med glæde fortælle dig, at netop løbende saldo på kundekontokort nu er blevet implementeret :-)

Du kan nu lave dine kundekontokort med løbende saldo. Det gør du ved at tilføje en ny kolonne i layoutet af kontoudtoget. På den måde kan din kunde nemt få et overblik over fakturaer, indbetalinger og rykkere. 

Håber du vil få glæde af det og rigtig god weekend til dig.

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 27 Sep Forslag af Susan Jensen (18,980 points)
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”