Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverings mail og tlf integration - flere kunder !

0
Hej

Jeg og 1000 andre har dandomain shop og ikke lagerførende (drop shipping), søger et regnskabsprogram med lager som sørger for når kunden/slutbruger bestiller et produkt i shoppen, så skal integrationen til economic sørge for shop ordren kan hentes og oprette kunden i economic, det er nok muligt, men når jeg skal bestille varen hos min leverandør som drop shipping og medsende leverings adressen til slutbrugeren, så mangler vi tlf og mail adr. felter (pt er der kun mulighed for navn og adresse) så leverandøren kan lave track til slutbrugeren.....andet det skrives ind manuelt, hvilket skal kunne ske automatisk !

Det må RIGTIG mange savne ????
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret

3 Svar

Hej Scanlys
 
Tak for dit indlæg.

Jeg synes det er en god overvejelse du kommer med og det er noget jeg gerne vil tage med videre på vores interne møder. For at kunne gøre det, så synes jeg det kunne være interessant at få beskrevet, hvordan det rigtig gode workflow for dropshipping kan være? Altså er der andre felter end mail og tlf du efterlyser for at workflowet er helt i skabet?

Jeg vil dog nævne, at det ikke er funktionalitet vi vil fokusere på i 2017 men vi er naturligvis interesseret i at få beskrevet det perfekte workflow for dropshipping, Så vi har et velbeskrevet workflow til implementering når og hvis vi kigger på det område igen.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Simon

Tak for svar, umiddelbart har jeg ikke gået dybere ind I jeres program da stopklodsen kom her og det så ikke var aktuelt at gå videre før der er styr på ovenstående, men det forhindrede mig i at takke ja til jeres program pt.

Håber I får ændret det hurtigst muligt, da jeg ser mange andre med samme problem.

Vh Michael

Scanlys
Forslag af (160 points)
Hej Michael

Det er helt fair og vi sætter pris på, at du trods alt gør os opmærksom på, hvordan vi kan forbedre programmet til glæde for potentielt rigtig mange mennesker :- )

Du skal også vide, at dit forslag bliver taget med videre til vores ide bank, hvor vi henter forbedringsforslag fra når der er plads til det i vores roadmap.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret