Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankafstemning i flere valuta

+5
Jeg har netop skiftet en af mine kunder til fra C5 til E-conomic i håb om at nemmere bankafstemning mm. Til min store overraskelse kan jeg ikke afstemme deres bankkonti i anden valuta. Bankposter bliver indlæst i valuta, så alle tallene er i systemet.

Vil det være en mulighed for Jer at lave dette, vil være en stor hjælp i det daglige bogføringsarbejde.

Mvh Mette
lukket som en kopi af: Bankafstemning i flere valuta
i Forslag » Andet af (170 points)
lukket af 🔒
Jeg er helt enig med Mette. Vi er netop skiftet til economic, og er meget overraskede over at dette ikke er muligt. Hvis man er en international virksomhed med en vis størrelse sker mange posteringer på sådanne valutakonti -i vores tilfælde ca. 60-70%, hvilket virkelig øger arbejdsmængde.

Mvh Line

2 Svar

Economic har klart meldt ud at "avancerede" features såsom sproglag, lager og valuta er lavt prioriteret. I har lavet en fejl ved at konvertere en internationalt arbejdende virksomhed over på en platform beregnet til simple nationale virksomheder
Forslag af (1.8k points)
Det er synd, at så mange skifter til e-conomic under falske forudsætninger.
Falsk er måske et forkert udtryk, men ingen steder på e-conomics brugeflade advarer de imod manglende faciliteter, når det gælder valuta, lagerstyring og sproglag.
Men det er jo ikke usandt, når de i forum skriver, at de holder, og fastholder, disse faciliteter på et simpelt niveau.

Hej Mette og for du ville bruge tid på at skrive herinde :)

 

I forhold til forespørgsel, så kan jeg se mange allerede har budt ind. Jeg vil alligevel give en melding herfra.

Jeg vil først og fremmest starte med at sige, at jeg er ked af, hvis nogle følger de er lokket over til e-conomic på falske forhåbninger. Det er på ingen vores tanke, og jeg vil gerne slå fast, at vores vision ikke er, at bygge et komplet regnskabsprogram, som kan dække internationale koncerner. Jeg er klar over mindre virksomheder også er udfordret på dette område omkring afstemning, men vores fokus ligger altså på mindre virksomheder end det.

I har fuldstændigt ret i, at det kunne være helt vildt lækkert at kunne afstemme i anden valuta. Vi har haft den oppe at vende internt, men det er bare ikke et fokuspunkt på nuværende tidspunkt. Det vil jeg gerne melde klart ud.

 

Jeg vil dog ikke afvise at denne funktion kommer i fremtiden. Vi lever i en global verden og jeg tror næppe at behovet for at afstemme i anden valuta bliver mindre. Derfor vil jeg ikke kaste tanken om at afstemme i anden valuta ud af vinduet, men jeg vil smide den i vores idebank. Det betyder at ideen er gemt, men jeg vil love noget om, hvornår den bliver taget op, så meldingen herfra er, at forslaget ikke vil implementeres.

 

Jeg lukker dette opslag med henvisning til et tidligere indlæg med samme emne.

Det kan ses her

 

På trods af jeg ikke går videre med opslaget her og nu, så får du stadig en god dag med på vejen smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)