Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Note på varer ønskes vist på samme måde som Note på kunder

+1

Når man opretter en note på en kunde bliver det vist med et ikon når man opretter ordre/faktura yes

Når man opretter en note på en vare bruges det ikke aktivt nogle steder i systemet sad

 

Kunne man ikke på samme måde vise et ikon når man vælger varen ?

 

Noten kan dermed aktivt bruges til god kundeservice når man taster ordren med informationer om fx:

- Varen udgår 

- Varen kan erstattes af varenr xx

- Husk at varenr xx eller yy skal bruges sammen med denne vare 

osv.


René Arpe It-konsulent
lukket med noten: Et lignende indlæg findes allerede (http://forum.e-conomic.dk/20306/noter-pa-varer?show=20306#q20306)
i Forslag » Andet af (17.3k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Rene og tak for dit forslag :)

 

Jeg kan sagtens se ideen i dit forslag, og jeg vil medgive, at funktionen på noter kunne være bedre.

Når det er sagt, så har et lignede forslag været oppe at vende før, hvor der blev taget en beslutning omkring, at det ikke er noget, der ligger i kortene som tingene er lige nu.

 

Det betyder dog ikke, at vi kaster din ide ud af vinduet, men at vi derimod i gemmer den til fremtiden.

Derfor vil den umiddelbare udmelding herfra være, at vi ikke implementerer det på nuværende tidspunkt, men vi gemmer ideen i vores idebank.

 

Jeg lukker indlægget her med henvisning til det lignende indlæg, som du du kan finde her.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)