Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Autobank / Skattekontoen+Feriekonto+ATP+PensionDanmark

0
Autobank er fedt!

Men nu har jeg lige afstemt både Skattekontoen, Feriekonto og ATP og PensionDanmark af med de saldi som de har stående og filen med kontoudtogene skulle jeg lægge ind manuelt for hver enkelt.

Mit forslag: Kan man få de 3 ovennævnte institutioner til at sende kontoudtog på samme måde som der hentes via bank-connect eller alternativt som Nordea Kontokig.

Såfremt dette bliver muligt vil det lette mange bogholderes arbejde med afstemninger.

Med venlig hilsen
lukket
i Forslag » Andet af (3.0k points)
Hej Jimmy :)

Vi har nu vendt den internt. Som jeg skrev til dig sidst er der flere faktorer som spiller i forhold til dit forslag.

Sagen er den, at det du ønsker er en for og tung proces at implementere i programmet lige nu. Der ligger ikke i noget i vores udviklingsplan som kunne kobles sammen med dette og der skal derfor startes fra bunden med at bygge noget helt nyt. Udover det skal der også først indgås aftaler med de institutioner som du henviser til, hvilket kun gør det mere tungt og besværligt.

Derfor er det ikke noget, som du skal gå og vente på. Hvis det er noget vi vælger at vende tilbage til på et tidspunkt, så er det et godt stykke ude i fremtiden.

Jeg må derfor sige, at vi vælger ikke at implementere dit forslag. Men du skal have tak for dit input og for din tid.

Rigtig god dag! :)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Jimmy!

 

Først og fremmest er det godt at høre du bruger vores autobank funktion, og at du kan lide den.

 

I forhold til at kunne udvide den, så det ikke kun er banken, men også andre institutioner, så kan godt se ideen i det. Jeg vil også med det samme sige, at det er meget stor opgave og der er rigtig mange faktorer som spiller ind på om det kan lade sig gøre.

 

Jeg vil dog alligevel godt tage din forespørgsel med videre og kigge på mulighederne for din ide. Jeg vil så også sige, at du ikke skal sætte næsen for højt efter det, men det giver mening og ville kunne spare meget tid for jer, som sidder med det, så jeg vil give det et forsøg!

 

Din forslag er derfor under overvejelse.

Rigtig god weekend. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af