Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nye udskrifter

+1
Er der planer om oprettelse af flere valgmuligheder ved udskrift af balance ? Jeg kunne godt bruge en balance, der viser 3 kolonner: periodens tal, år-til-dato tal og år-til-dato sidste år. Det er et godt værktøj til at kunne se virksomhedernes udvikling.
i Forslag » Andet af (220 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

 

Jeg vil give dig helt ret i, at det er en rigtig god mulighed for at se udviklingen af virksomhedens balance over tid. Jeg vil dog vurdere, at du allerede nu kan trække de tal du skal bruge. Du skal bare lige ind i en anden rapport.

Jeg vil tro, at du kan klare den ved at tage en saldobalance. Jeg er klar over du får resultatopgørelsen med, men hvis du ser bort fra denne, så har du balancen nede i bunden.

Her vil du kunne vælge at holde periodens tal op mod 'År til dato' og 'samme periode året før'. Det kan bestemmes i det felt, som hedder 'sammenligning'.

Ud fra den betragtning, at du kan trække dine tal fra denne fane, så vil jeg ikke gå videre med dit forslag i forhold til at have funktionen i balance-rapporten.

 

Sig endelig til, hvis jeg har misforstået noget, eller du kan ikke bruge min løsning.

 

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Det er saldobalancen jeg bruger. Men den kan ikke vise de 3 kolonner som jeg skal bruge: periodens tal, år-til-dato tal og år-til-dato sidste år. Og det er klumpet, hvis jeg skal trække 2 balancer og selv lægge tallene ind i et regneark.
Hej igen :)

Det er i orden. Så var du allerede inde på det.
Du har helt ret i, at du kan lave det her trick med at trække ud i excel og se tallene på den måde.

Jeg kan godt se ideen i, at have rapporten, så den kan vise disse kolonner på samme tid.

Jeg vil dog også vurdere, at det er en lille del af vores kunder som efterspørger dette og det samtidigt er noget man gør relativt sjældent i forhold til at det tager 5 min at trække denne rapport ud og lægge sammen i et regneark.

Ud fra den betragtning vil jeg ikke gå videre med dit forslag. Ikke fordi det er en dårlig ide, det er faktisk en god ide, men der findes det work-around som du nævner og derfor vil vi lægge ressourcerne på problemstillinger der gavner flere kunder med mere udfordrende problemstillinger :)

Men du skal have tak for dit forslag :)