Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udprint af flere ordrer på én gang med let markering på oversigt

0

Ifm ordre-behandling, ville det være en stor hjælp, hvis man kunne sortere på dato, og markere en række ordrer, der skulle udprintes. I stedet for at gå på hver ordre - at man kan gøre det fra oversigten.
 

i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Malene :)

 

Umiddelbart vil jeg sige, at du allerede kan klare din efterspørgsel som programmet er nu.

For at være helt sikker på, at jeg har forstået det rigtigt, så forklarer jeg lige, hvordan jeg har opfattet dit forslag.

Du går ind under salg -> ordre. Her har du alle igangværende ordre.

Hvis du vil sortere på dato, så kan du blot klikke på den kolonne, som hedder 'dato', så vil sorteringen tage udgangspunkt i det.

Se her: 

I forhold til at printe flere ordre på en gang, så kan du gøre det ved at hakke ordrerne af ude til venstre og klikke på 'vis valgte'.

På denne måde vil du åbne alle ordre i PDF og kan printe herfra.

Se evt her:

Jeg håber det kan hjælpe dig videre :)

 

Det kan også være du gerne ville se dem i salg -> arkiv, hvis dette er tilfældet, så det samme situation med dato, men her kan du ikke vise ordrerne i PDF på samme måde. Hvis det er dette du mener, så må meget gerne bekræfte, at det er denne funktion du efterspørger :)

 

Jeg ser frem til at høre fra dig. God dag!

 

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Malene :) 

 

Jeg kan se du ikke er vendt tilbage efter min forklaring af, hvordan du kan gøre i programmet.

Jeg håber derfor dit problem er løst ud fra de ting jeg har vist dig.

Derfor gør jeg ikke mere herfra, medmindre du vender tilbage.

 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)