Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Brand på varekortet

0

Hej e-conomic

Efter webshoppen er kommet til, så mangler jeg et felt for "Brand" på varekortet, et felt som selvfølgelig også skal synces til webshoppen og OIOUBL-filen

Det er ikke nok at have det på vareleverandørerne, da disse kan have mange brands.

Med venlig hilsen

Finn
e-consultic.dk

i Forslag » Andet af (10.5k points)

2 Svar

Hej Finn :)

 

Hvis jeg forstår det rigtigt, så tænker jeg, at du blot kan skrive det ind som en del af varenavnet. Fx. du har en blå T-shirt med brandet Hugo Boss.

I stedet for at have et felt til Hugo Boss, så kunne du kalde varen. Blå T-shirt - Hugo Boss. På den måde optræder det på selve varen.

 

Varenavn er allerede synkroniseret med webshops og OIOUBL-filer, så det vil komme med her.

Det kan dog være du har et helt specielt krav til, hvorfor det skal have sit eget felt. Hvis det er tilfældet, kan jeg så ikke få dig til at beskrive det? Jeg vil nemlig vurdere, at varenavnet ville være brugbart i forhold til det du efterspørger og i så fald vil vi ikke lave et ekstra felt.

 

Men endelig beskriv, hvis der er noget som gør, at du ikke kan bruge min løsning, så vil revurdere dit forslag :)

 

Rigtig god weekend.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Orv, mand. Det havde jeg slet ikke tænkt på.

Næh, jeg skulle såmænd bare bruge det til sortering og filtrering. Feks i forbindelse med prisliste ændringer osv.

Alle andre webshops, kassesystemer mm har det, men de er nok ikke så smarte som Jer.

Mvh
Finn
e-consultic.dk
Forslag af (10.5k points)
Hej igen Finn :)

Jeg kan godt se ideen i, at kunne dele sine vare op i brands. Jeg erkender for især virksomheder med større sortiment, at der kan være brug for at sortere efter flere parameter end dem vi har stillet op. Det er dog ikke en ret efterspurgt funktion i forhold til andre forslag vi har fået, og jeg vil derfor ikke gå videre med dit forslag på nuværende tidspunkt. Vi vil i stedet kigge på funktioner som gavner en større del af vores kunder i første omgang

Jeg vil dog ikke kaste din ide ud af vinduet, men i stedet gemme den i vores idebank. Det vil sige vi gemmer ideen til fremtiden, men den vil ikke blive lagt i vores plan nu og her.

I forhold til, at du kan komme videre her og nu, så kunne en ide være at benytte varegruppen som brand.
Hvis vi igen tager fat i eksemplet med den T-shirten fra Hugo Boss. T-shirten er så varen og den ligger i varegruppen Hugo Boss. Så kan du sortere efter varegruppen og dele det op på denne måde.
Den er ikke synkroniseret med OIOUBL-formatet, men du skriver her i anden omgang det er til sortering og filtrering. Der vil det løse dit problem.

Jeg håber det kan hjælpe dig et stykke af vejen.
Orv, mand, det havde jeg heller ikke tænkt på. Vi har kun et par hundrede brands, så det virker da til at være helt overskueligt!

Come on, ud i virkeligheden!!
Mvh
Finn
e-consultic.dk