Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smartere placering af særpriser

0
I vores firma opererer vi med henholdsvis engrospriser og detailpriser, afhængigt af hvem vi handler med. Derfor anvender vi "prisgrupper (særpriser)" i lagermodulet, som vist er den eneste måde at styre det på. Ville det ikke være mere logisk at styre det hele fra fanen "vare" i forbindelse med vareoprettelsen, fremfor at man skal et helt andet sted hen (særpriser) for at tilføje det?
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Gert og tak for dit forslag :)

 

Jeg kan følge dig i, at særpriser hører til varen og derfor godt kunne ligge sammen med varer.

Jeg vil dog også sige, at det kun er et klik til eller fra, hvis du skal skifte mellem de to. De ligger i samme trods alt i samme menu under lager -> varer.

Vi har valgt at dele det op for at gøre det mere overskueligt, da det langt fra er alle vores kunder, som bruger særpriser. Derfor tænkte vi, at det gav mening at lave to menuer for at få delt tingene lidt op.

 

Det betyder også, at vi ikke går videre med dit forslag, da det kan være forvirrende for en større del af vores kunder og ud fra, at det kun kræver et tryk på musen, at skifte mellem varer og særpriser.

 

Hvis det er fordi det er tidskrævende og besværligt at ligge disse særpriser ind, så kan du evt. kigge på vores guide omkring import af særpriser. Det kan være en hurtig og nem måde at klare det på :)

Du kan se guiden her. 

Selv om vi ikke går videre med dit forslag, så håber jeg alligevel du forstår vores prioriteringer og kigger på guiden af import.

 

Rigtig god weekend :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)