forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

al kunne slette et abonnement, der er oprettet med mere end een linie

0
Jeg vil gerne I udvikler en mulighed for at man kan slette et gammelt abonnement, som er oprettet med mere end een linje. Det kan man ikke nu. Den siger at den er tilknyttet en kunde også efter at man fjerner tilknytningen. Det var lidt til ønskesedlen

 

MVH Inger Serup
spurgt 30 Mar, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af inger serup (160 points)
status opdateret 7 Apr, 2017 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Inger
Tusinde tak for, at du deler dit forslag her på vores forum smiley

Det er desværre ikke muligt, at slette et abonnement fordi det er en reference i systemet. Du har nemlig overblikket over tidligere abonnementer (på kunden)
Salg -> kunder -> søg kunden frem -> tryk på knappen ”abonnementer” -> andre muligheder -> tidligere abonnementer.

Eller tidligere abonnenter (på abonnementet)

Salg -> abonnementer -> tryk på ”Vis abonnenter” til højre for abonnementet -> andre muligheder -> tidligere abonnementer.

Dette er årsagen til, at du ikke kan slette et abonnement.
 

Vi har fået en del år siden fået forslaget om, at kunne ”spærre et abonnement” således du kunne have et forbedret overblik.

Det er bare ikke et forslag som vi har fået implementeret og jeg må indrømme det heller ikke et som ligger i planen i hvert fald det næste år. Der ligger simpelthen en række andre ting vi vurdere skaber større værdi for flere kunder – også kunder som dig der anvender abonnementsmodulet.
 

Den bedste løsning som der er nu er, at du rette abonnementsnavnet til ”bruges ikke” eller lignende.


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 7 Apr, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”