Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vis faktura

0
Hej !

Jeg er ved at oprette min første faktura og har lagt logo og div. oplysninger ind. Når jeg vælger vis faktura, er billedet tomt, men hvis jeg skriver ud i ex er der tal i. Hvorfor kan jeg ikke vælge vis faktura og se hvordan den kommer til at se ud inden jeg bogfører?
lukket
i Spørgsmål » Salg af (240 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Kiam

Det kan der være flere forskellig årsager til.

Når du siger billedet er tomt er det så helt hvidt eller er det gråt eller sort?

Er det første tilfældet så er der tale om at layoutet er blankt - og så skal jeg lige bede dig ringe herind så en af vores supportere kan kigge på det sammen med dig - 88204841 mellem 10 og 14.30.

Er billedet til gengæld gråt eller sort er det pga. den allestedsnærværende fejl der opstår primært når man benytter internet explorer og Acrobat Reader.

Nemmeste løsning, som virker for de fleste, er at trykke F5 når du har det tomme billede på skærmen - så skulle den gerne opdatere og vise dig fakturaen.

Er det ikke tilfældet så kan du kigge i vores e-copedia med mulige løsninger til problemet med at fakturaen ikke vises - http://wiki.e-conomic.dk/generelt/min-faktura-vises-ikke.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af 🔒 (34.9k points)
valgt som bedste svar af