Hej Andreas!
Der er jo mange forskellige slags virksomheder, som åbenbart fokuserer på forskellige ting.
For mig ser det ud til, at I tager udgangspunkt i en virksomhed, som handler med standardvarer, som indkøbes til en fast pris.
I hovedparten af min virksomhed findes der ikke én eneste standardvare, dér er alt ordreproduceret. For hvert varenummer er der dog en standardpris, som jeg har en fast rabat på. Rabatten er dog ikke mere fast, end den kan forhandles, hvis det er nødvendigt. Derfor vil jeg gerne kunne angive den på bestillingen, så det direkte fremgår af den, hvad jeg skal betale for varen. Dvs. rabatten skal kunne angives på den enkelte varelinje. Jeg kan ikke bruge hverken tekst 1 eller tekst 2, da jeg anvender dem til andre formål.
Mht. bilag, så er det en fil, som er lavet i et specielt program, som leverandøren har udviklet. Den fil SKAL sendes med sammen med bestillingen, fordi alle specifikationer er indeholdt i den, og leverandøren kan simpelthen ikke producere varen uden at have filen.
Der kan også være tilfælde, hvor jeg har behov for at vedhæfte flere filer både til bestillinger, tilbud og ordrer.
Det er som om e-conomic kun henvender sig til virksomheder, der handler med standardvarer, men det er langt fra tilfældet i min.