Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedringsforslag - EUR håndtering

0
Hejsa.

I må undskylde at jeg gentagene gange klager over, at Economic er rigtig dårlig til at håndtere fremmed valuta - herunder specielt EUR.

Istedet for at være negativ - så får I her endnu et forbedringsforslag ;-)

E-conomic er dårlig til at håndtere valuta konti - vi har en konto som er i EUR - især når det kommer til bankafstemning af kontoen. En lille forbedring kunne dog være, at når man overfører i bankposteringer fra Bankafstemning til kassekladde i "Overfør posteringer til kassekladde" - så ville det være rart, hvis man kunne skifte valuta så kassekladden fik EUR ind ... så undgår man fejl.

v.h.

Søren Rehné
i Forslag » Andet af (820 points)

1 Svar

 

Hej Søren :)

 

Jeg kan sagtens forstå din frustration og jeg kan godt se ’finten’ ved at kunne gøre som du beskriver. Vores bankafstemning er kun lavet til afstemning i grundvaluta. Derfor er det ikke tiltænkt at indlæse filer i EUR for så at overføre dem til kassekladden.

Jeg kan også se, at du har stillet samme spørgsmål tilbage i december 2016. Derfor vil jeg henvise til det svar du fik der, da situationen ikke har ændret sig siden. Indlægget kan ses her: https://forum.e-conomic.dk/20280

 

Jeg vil dog understrege, at jeg sagtens kan følge dig, men som vores bankafstemning er lige nu, så er det desværre ikke en mulighed.

 

Rigtig god dag smiley
 
 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)