forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sum af total saldo på kassekladder

0

Har lige siddet og tastet en del manuelle kundefakturaer ind i kassekladden under: Manuel kundefaktura og ville ønske at der var en sammentællings-saldo "sum" i selve kladden, så jeg havde et afstemningstal. Eller måske både et for summen af Debitorer og et for summen af Omsætning.

Syns' det er lidt omstændeligtfrown at skulle ind i "Rapporter" og trækken en resultat- eller saldobalance for at se  tal under kto. 5600 - Debitorer eller under kto. 1010 - Omsætning.

Kunne jeres udviklere se på det cheeky

 

spurgt 8 Mar, 2017 i Forslag » Superkladde af Marianne Damgaard (150 points)
status opdateret 10 Mar, 2017

1 Svar

Hej Marianne 

 

Tak for dit indlæg. 

 

Som jeg læser dit forslag? så efterspørger du en mulighed for at se, hvad du har omsat for i en given periode, uden at du skal trække 2 rapporter. 

 

Såfremt jeg har forstået det korrekt? så vil jeg foreslå at du trækker en omsætningsstatistik for den gældende periode og medtager kladdeposteringer for der vil du kunne se, hvad du har omsat for til dine kunder i den indtastede periode. 

 

Hvis det er fordi du ikke ønsker, at klikke dig væk fra kassekladden du arbejder i? Så kunne et cowboytrick være, at du tilføjer konto 5600 og konto 1010 som beholdningskonti i din kassekladde. Når du har gjort dette ´, så kan du på ethvert given tidspunkt trække en kasserapport der giver dig et nemt og hurtigt overblik over, hvad du har i kassekladden og hvilken påvirkning det indtastede har haft. 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 10 Mar, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
opdateret 10 Mar, 2017
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”