Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Sum af total saldo på kassekladder

0

Har lige siddet og tastet en del manuelle kundefakturaer ind i kassekladden under: Manuel kundefaktura og ville ønske at der var en sammentællings-saldo "sum" i selve kladden, så jeg havde et afstemningstal. Eller måske både et for summen af Debitorer og et for summen af Omsætning.

Syns' det er lidt omstændeligtfrown at skulle ind i "Rapporter" og trækken en resultat- eller saldobalance for at se  tal under kto. 5600 - Debitorer eller under kto. 1010 - Omsætning.

Kunne jeres udviklere se på det cheeky

 

i Forslag » Bogføring af (150 points)
status opdateret

1 Svar

Hej Marianne 

 

Tak for dit indlæg. 

 

Som jeg læser dit forslag? så efterspørger du en mulighed for at se, hvad du har omsat for i en given periode, uden at du skal trække 2 rapporter. 

 

Såfremt jeg har forstået det korrekt? så vil jeg foreslå at du trækker en omsætningsstatistik for den gældende periode og medtager kladdeposteringer for der vil du kunne se, hvad du har omsat for til dine kunder i den indtastede periode. 

 

Hvis det er fordi du ikke ønsker, at klikke dig væk fra kassekladden du arbejder i? Så kunne et cowboytrick være, at du tilføjer konto 5600 og konto 1010 som beholdningskonti i din kassekladde. Når du har gjort dette ´, så kan du på ethvert given tidspunkt trække en kasserapport der giver dig et nemt og hurtigt overblik over, hvad du har i kassekladden og hvilken påvirkning det indtastede har haft. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret