forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

JyskeBank (BankConnect) og e-conomic - HELP!

0
Hejsa,

Er der nogen her det er lykkedes for at sætte ovenstående op, så man kan hente bank informationer og lave automatisk bank-afstemning?

Jeg har forsøgt mig med de guides jeg kan finde, og jeg kan simpelthen ikke få det til at virke, så jeg leder efter en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at få det op og køre.

Mvh,

Allan Melsen
spurgt 27 Feb, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af amelsen (120 points)
status opdateret 9 Maj, 2017 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Allan
Tusinde tak for dit spørgsmål her på vores forum smiley

Det er rigtigt ærgerligt, at du ikke har kunne få det op, at køre. Nu kan jeg ikke lige aflæse mig hvor i opsætningen det går galt – Jeg tror det bedste vil være hvis du ringer ind til en af mine gode kollegaer på vores telefon support ( 88 20 48 40 ) som kan hjælpe dig så langt som muligt i forhold til opsætningen.

Der er selvfølgelig nogle ting i banken vi ikke helt præcist ved hvordan ser ud, udover den guide som Jyskebank har lavet.
Du kan også beskrive nærmere for mig her hvor det går galt også vil jeg hjælpe dig efter bedste evne – jeg tror på det er nemmest over telefonen.

Jeg sætter indlægget som udestående og håber, at høre fra dig når du har fået det op, at køre så jeg ved du er kommet videre. smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 9 Mar, 2017 Spørgsmål af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”