Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mail til kontoudtog

+7

Hej

Er jeg den eneste der har en stor ønske om at kunne skrive en mail adresse, der benyttes til udsendelse af kontoudtog, og som kan gemmes på samme måde som den der bruges til udsendelse af faktura?

Jeg har efter hånden mange kunder der forlanger at få faktura på en mail og kontoudtog på en anden mail adresse.

Jeg håber derfor der er en mulighed for at lave det i e-conomic.

MVH

Bjarne Klit

 

Dette er hovedindlæg for disse følgende indlæg:

18970

6268

22306

 

i Forslag » Andet af (250 points)
status opdateret af 🔒
Hej

har I en status på dette problem, der bliver oplyst Q3 2018 og det er vi langt over

er en ting vi mangler rigtig meget

mvh

Doris

Hej Bjarne og Doris, 

Jeg skriver for at gøre jer opmærksomme på, at vi har udviklet muligheden for at gøre dette.

Det kan sætte op på kundens stamoplysninger under e-mail. Jeg håber det kan hjælpe jer i hverdagen. 

Rigtig god dag smiley

2 Svar

Hej Bjarne

 

Tak for dit indlæg.

 

Jeg synes dit forslag er godt og derfor tager jeg det med videre på vores interne møde for at få det yderligere vurderet.

 

Såfremt dit ønske, er noget vi går videre med, så er forventningen på nuværende, at der vil blive kigget på denne del af programmet i Q3 2017

 

Så snart der ligger en afklaring på dette, så vil jeg give dig besked her på forummet.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Bjarne :)

Som Simon skrev, så var forventningen, at der ville blive kigget på dette i Q3 i år. Den er plan er blevet rykket til en gang i 2018.

Det skyldes at vi starter et større projekt op omkring hele vores mailflow til den tid, og vi derfor vil vente med at tage dit forslag med der. På den måde satser vi på at lave en løsning som løser mange udfordringer på en gang, i stedet for vi laver en masse små løsninger, som måske ikke helt hænger sammen.

Jeg håber du er forstående overfor vores prioritering af, hvordan vil kigge på din forespørgsel.

Vi vender tilbage, når der er kommet mere information omkring emnet :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)