Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Søgekriterier

0
Jeg mangler søgemuligheder når jeg skal oprette en ny faktura. I Summa Summarum som jeg brugte tidligere kunne vi søge på firma, kontaktperson, postnummer, by og mange flere. Her kan vi kun søge på navn eller kundenummer. Mit problem er at jeg har ca. 1800 kunder og flere af disse har samme navn. Eksempel: "Akupunkturklinikken" Her kommer det op 10 - 12 kunder, men jeg kan ikke se hvem det er. Derfor ville muligheden " By eller postnummer være en fantastisk hjælp. Andre som kan bruge dette? Tror ikke det er den store udfordring for e-conomocs udviklere at sætte dette ind? mvh. Ole Viborg
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret

1 Svar

Hej Ole


Tak for dit indlæg.

 

Det er faktisk muligt i dag, at udfører den ønskede handling, det kræver bare at du ændre din arbejdsgang en lille smule.

 

Hvis du går ind under Salgsfanen --> Kunder --> så vil du til højre i skærmen kunne se et forstørrelsesglas ikon med et blåt kryds (avanceret søgning) markeret med gul farve på billedet.

 

 

Der kan du så søge 1 af de 12 akupunkturklinikker frem på postnr, by, cvr osv.

 

Når du har søgt den relevante kunde frem, så kan du ud fra kundenavnet trykke på nr. 2 ikon til højre - Opret tilbud/ordre/faktura - og på den måde kan du segmentere blandt alle de kunder der er oprettet med samme navn og fakturaer dem.

 

Kan dette workflow fungere for dig?


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret