forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ønske om flottere layout af råbalance mm.

+1
Som freelance bogholder, laver jeg små årsregnskaber til mindre virksomheder uden revisionspligt.

I den forbindelse savner jeg et flottere layout af råbalancen f.eks.kunne jeg godt tænke mig en forside med Virksomhedens navn, Cvr-nr og regnskabsperiode. og derefter mulighed for at indsætte sideskift.

Det ville være rart hvis vi som administrator havde den ekstra mulighed for at designe vores råbalance, som man kan designe faktura.

Blot et stort ønske :-)
spurgt 11 Feb, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Hou Larsen (200 points)
status opdateret 17 Feb, 2017 af rtl

2 Svar

Hej Hou Larsen

Tak for dit forslag.

At kunne designe sine egne rapporter er noget vi i e-conomic har hørt fra tid til anden. Det er dog ikke et fokus punkt vi har lagt os fast på - således har vi det altså ikke på planen, at lave design mulighed for "egne" rapporter ala design & layout (faktura design).

MEN vi har en række samarbejdspartnere, som kan netop det i stor stil :). Det kan du læse mere om på vores app partner side her. Helt specifikt flere rapport muligheder og design kan du finde på samme side under Rapporter.

Jeg håber, at det hjælper dig videre til en løsning.

Med venlig hilsen

Rune Troels Larsen

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Feb, 2017 Forslag af rtl (1,660 points)

Det er fedt du spørger - var faktisk også interesseret i dette :) Ligesom de gør her på min gadgets-side & praktikant side.

besvaret 21 Feb, 2017 Forslag af lassemanden22 (140 points)
opdateret 14 Okt, 2017 af lassemanden22
overvejes× 114
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”