forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ang. Opdaterings tidspunkt. 5-6

0
Dette er en forspørgelse på om det ikke kan lade sig gøre at opdatere e-conomic fks. midt om natten i hverdage i stedet for mellem kl. 5-6.

Jeg er håndværker og starter min morgen ved 5 tiden ved compurteren fordi der er ikke nogen kunder eller medarbejder der ringer,

Men da opdateringen af systemet så forgår i det tidsrum kan jeg ikke bruge e-conomic. før efter kl 6.

Håber der er andre der ude som også kunne tænke sig at få flytte tidspunktet.

Hilsen Tømrer Johannnes
spurgt 9 Feb, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Tømrer Johannes (160 points)
opdateret 9 Feb, 2017 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Tømrer Johannes
Mange tak for dit indlæg her på vores forum.

Jeg er rigtig ærgerlig over, at høre det lige ligger i det tidsrum hvor du gerne vil være ved computeren – Vi har prøvet, at ligge det i det tidsrum hvor der er mindst aktivitet i programmet for, at forstyrre mindst muligt.

Dertil skal det siges, at det er en rigtig vigtig opgave som der bliver lavet i dette tidspunkt om onsdagen fordi vi arbejder på, at fremtidssikre e-conomic og gøre os klar til, at komme over til en såkaldt ”public cloud” ved navn Azure som skal give os endnu mere stabil drift og bedre hastigheder i programmet.

Det er derfor også midlertidigt dette servicevindue og er indtil videre forlænget til og med April måned (hver onsdag kl. 5-6) – Du kan læse nærmere omkring det på vores blog indlæg: Fast servicevindue forlænges

Årsagen til, at det ikke bliver gjort midt om natten er for det ene vi faktisk oplever en del trafik igennem vores API + så skal vi være i et ret højt beredskab, både i teknikken for, at sikre alt går som det planlagt og i tilfælde noget gået galt hurtigt kan komme videre men også i vores kommunikationsafdeling som vi kan kommunikerer ud til vores kunder.   

Jeg håber derfor, at det stadig er muligt for dig, at arbejde så vidt uden om det onsdag morgen fra 5-6 hvor vi har vores servicevindue.
Arbejdet er bestemt ikke for, at forstyrre vores kunder men faktisk for, at kunne tilbyde en endnu bedre service i fremtiden.

Du skal stadig have en stor tak for, at du giver din oplevelse til kende. 

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 9 Feb, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Tak for svar. det er fint.
besvaret 9 Feb, 2017 Forslag af Tømrer Johannes (160 points)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”