Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dato advarsel

0
Nu, lige efter årsskiftet er jeg igen udfordret ved, at man ikke for en advarsel om datoen allerede ved indtastingen.

Der er måske blevet skiftet regnskabsår og man har stadig en postering til gammelt år, så er det irreterende, at man først får besked når hele posteringen er tastet ind i stedet for der kommer en advarsel når man taster året. Det burde da kunne lade sig gøre.
i Spørgsmål » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej og tak fordi du ville bruge tid på at komme med forslag til os :)

Som jeg forstår det, så har du enten et spærret regnskabsår eller en spærret periode, hvor du prøver at bogføre en postering i. Du vil så gerne have, at du allerede ved indtastning af datoen får at vide om det er muligt at bogføre her. Hvis jeg har misforstået dig, så må du endelig sige til.

Jeg kan godt se, at det ville være lækkert, hvis der kom en form for advarsel allerede til at starte med. Dog vil jeg sige, at dette kun vil ske første gang du laver posteringen/posteringer. Der skal derfor kun en gang til før du finder ud af, at perioden er spærret eller regnskabsåret er lukket. Jeg kan godt se, at du er nødt til at lukke posteringen ned for at gå ind og åbne perioden, hvilket er et ekstra arbejde for dig, men herefter vil dette ikke ske igen før du har været inde og spærre perioden igen og så igen skal til at bogføre i tidligere regnskabsår.
 

Nu kender jeg ikke dit arbejdsflow, men jeg vurderer dog, at dette er et lille ekstra arbejde i og med du får advarslen allerede i det øjeblik posteringen gemmes i kassekladden. Derfor vil du ikke skulle gøre dette ved alle posteringer, men kun en gang og så kan du bogføre alle de gamle posteringer uden at dette problem vil opstå.

Jeg vil derfor sige, at dette ikke er noget som vi prioriterer. Ikke fordi det ikke er en god ide. Det er det helt sikkert, men der er andre dele af programmet, hvor jeg mener vi kan mere skabe værdi for jer kunder. Jeg håber du er forstående overfor, at vi vurderer, hvad vi skal tage fat i, ud fra, hvor store udfordringer det giver dig og andre kunder, kontra andre ideer og forslag.

Men endnu tak for dit forslag. Det er altid rart med ideer fra jer, der sidder og bruger vores program :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)