Jeg afprøver p.t. jeres Expences app i kombination med indscanning og må sige, at jeg indtil videre sýnes at det er ret besværligt og næsten dobbelt arbejde ift bare at have bilagene i en mappe ved siden af.
Efter at have affotograferet en masse bilag, ligger de nu hulters til bulters i "Ubehandlede" og det er et stort arbejde først at sortere dem i datorrækkefølge for derefter at forbinde dem med en postering når man posterer. Og selv om jeg først i noten har givet dem et dato løbenr. á la fex 160823 skal man stadig have besværet med at sortere rækkefølgen i ubehandlede inden man går i gang med at postere hvis ikke man vil scrolle op og ned i bilagene i en uendelighed. Forrest i noten bliver der af app'en tilføjet (xx) hvilket ikke er optimalt når man skal bladre i og finde bilagene.
Kunne I ikke gøre det sådan, at man med expences app'en opretter posteringen med det samme med dato og automatisk genererede bilagsnumre ud fra datoen og et beløb. Altså en mere komplet postering vi app'en. De affotograferede bilag får også automatisk det nuværende regnskabsår, det er heller ikke helt optimalt hvis man arbejder "bagud".
Til prisen, som er høj sammenlignet med fex Dinero, må der kunne gøres noget mere for at gøre arbejdsgangen mere optimal og genial så mængden af dobbelt arbejde gøres mindre...