Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning og projektstyring

+2
Hej,

I forbindelse med at medarbejdere bruger APP'en til indscanning af bilag, som i øvrigt fungere rigtig fint, kunne vi godt bruge mulighed for i samme forbindelse, at tilknytte udgiften til et projekt (eller i det mindste gøre opmærksom på at udgiften skal tilknyttes).

Så hvis man, når man scannede et billede, havde mulighed for i en dropdown, at vælge mellem de oprettede projekter, så jeg som bogholder kan se dette, når jeg skal kontere bilaget - ville det være en rigtig fin hjælp (bare som et info-felt). Medarbejdere har det med at glemme, at skrive alle nødvendige oplysninger i beskrivelsen, når de scanner. Det er nemmere at vælge mellem forud-definerede oplysninger.

Det kunne i samme forbindelse også være skønt, hvis man i indscanningen også kunne sætte et flueben - såfremt udgiften var privatudlæg (også noget man glemmer at gøre opmærksom på).

Hilsen Christian
i Forslag » Bilagshåndtering af (1.9k points)
opdateret

1 Svar

Hej Christian

 

Tak for dit forslag og en klar beskrivelse af din ønskede arbejdsgang/behov.

 

I forhold til det du efterspørger - mulighed for, at tilknytte indscannet bilag på igangværende projekter via en mobil app - så er den funktionalitet allerede udviklet via en af vores dygtige integrationspartnere, Intempus og på den baggrund vælger vi ikke, at gå videre med dette ellers gode forslag.

 

Klik på linket for at se deres video og såfremt jeg ikke har forstået arbejdsgangen? så er du naturligvis velkommen til at vende tilbage.

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret