Hej Erik :)
Jeg tager overfor Andreas i dialogen her.
Først og fremmest, så vil jeg sige, at jeg er ked af, at du har den opfattelse af e-conomic, som du har.
Jeg erkender, at vi ikke har mangler i vores program, og det kommer nok vi aldrig helt af med. Vi kan ALTID blive bedre, og vi bliver også hele tiden bedre. Jeg er klar over vi ikke kan opfylde alle behov på en gang, og vi derfor må prioritere i, hvilken rækkefølge vi skal udvikle på vores program. Derfor kan det være, at dine forslag desværre er blevet nedprioriteret i den sammenhængen.
Jeg er stadig meget interesseret i at høre, hvad du mener vi kan gøre. Jeg er klar over, at du har været meget aktiv herinde på vores forum, og det skal du have tak for. Det er min drøm, at vi får flere som dig, der kommer med inputs og hjælper andre kunder med ideer og tanker.
I forhold til, hvilket program du vælger over e-conomic, så er det ikke så vigtigt for mig. Du skal vælge den løsning, som passer bedst til dig.
Det der derimod interesserer mig er, hvad vi her i e-conomic kan gøre anderledes for at optimere din og alle andres kunders oplevelse af vores program. Derfor vil jeg hellere høre, hvad andre gør bedre end os, fremfor hvem det er.
I gennem de forbedringer og tilpasninger vi laver, så håber jeg selvfølgelig, at e-conomic er det bedste match for dig.
De bedste hilsner
Jesper Mieritz