forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Se udskrift på ordreoversigt

0
Kære e-conomic

Det kunne være SÅ dejligt om man kunne fange selve udskriften allerede på ordreoversigten. Ligesom ved arkiv, hvor man hurtig kan se både ordreudskrift og fakturaudskrift.

Godt nok kan linierne foldes ud under ordreoversigten, men hvis man nu gerne vil se leveringsadresse og øvrige kommentaerer eller blot genudskrive en ordre, så er man tvungen til at tage et ekstra step og gå i redigerings mode og fange udskriften der. Det ville være dejligt med en hurtig genvej til ordreudskriften allerede ude fra oversigten af ordrer alá jeres arkiv oversigt :O)

Venlig hilsen

Anita
spurgt 19 Jan, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af subcolor (620 points)
gen-kategoriseret 26 Jan, 2017 af Andreas Polk
Løsningsforslag virker ok, men ikke når der er rigtig mange ordrer og "vis ordre" knappen er udenfor skærmbilledet, så der skal scrolles op, det er lidt bøvlet ;)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Anita
Mange tak for indlæg og forslag smiley


Jeg kan godt se det kunne være dejligt ikke, at skulle redigerer ordren for, at kunne få den vist i oversigten – der er godt nok ikke et ikon som i arkivet hvor du får ordren vist.
Du kan dog meget nærme få den vist som jeg ser det ved, at markere ordren i venstre side og trykke på ”vis valgte” oppe i toppen -> så får du den åbnet som pdf.

Du kan endvidere faktiske få vist flere ordre i samme pdf ved, at markere flere også trykke på ”vis ordre”
Det synes jeg fungerer rigtigt fint selvom det ikke er den egentlig knap på ordren som i arkivet – der er dog også forskel fordi det i arkivet ikke er muligt, at gå ind på ordren og der derfor kun skal kunne ses ordre/faktura


Så jeg vil gerne høre nærmere om hvordan det virker for dig – det er i hvert fald en hurtigere ”smut vej” hvis ikke en genvej til, at få vist ordren og genudskrive den.
 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 25 Jan, 2017 Spørgsmål af Andreas Polk (39,250 points)
valgt som bedste svar 26 Jan, 2017 af subcolor
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”