dkim fejl for e-conomic.com

0

Jeg opsætter til daglig spamfiltre op for en del brugere, og jeg bemærkede for nylig at alle mails fra jeres system ender i spamfiltre.

grunden til dette er fordi jeres dkim signatur er ugyldig

udsnit fra mailheader:

smtp.mailfrom=email.e-conomic.com; domain.com; dkim=fail (signature did
 not verify) header.d=e-conomic.com;domain.com; dmarc=bestguesspass
 action=none header.from=e-conomic.com;domain.com; dkim=fail (signature did
 not verify) header.d=e-conomic.com;

Jeg vil på det kraftigste opfortre jer til at fjerne dkim signaturen indtil der er styr på denne.

i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Kasper 
Tusinde tak for dit indlæg og for, at du byder ind med din ekspertise på områdetsmiley
 

Jeg er ikke inde i det tekniske på den front som du er - jeg vil derfor tage det med videre til dem som sidder med det og se om det kan løse nogle af de udfordringer som der ligger i, at vores mails havner i spamfiltre.

Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke er bekendt med, at det er alle mails - der er nogle som oplever det og indtil, at de så markerer vores mail som godkendt vil de havner i spam. Jeg så dog gerne, at ingen eller ihvertfald endnu færre mails endte i spamfiltre. 

Jeg vender tilbage når jeg har forhørt mig nærmere. Endnu engang tusinde tak for dit input og vidensdeling. 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (39.3k points)
Hej Andreas
tak for dit svar, værd opmærksom på at jeg også har talt med din kollega Alexander omkring dette problem.
men grunden til at "og indtil, at de så markerer vores mail som godkendt" er blandt andet at denne dkim står forkert.

jeg vil tro at det er alle mails fra jer der bliver ramt af denne fejl konfiguration, vi har indtil videre blevet kontaktet af 4 kunder som har haft problemer med at modtage mails fra e-conomic, og det har stået på siden jul.
må jeg anbefale at i snareste slår dkim signering fra på jeres mails indtil i har løst problemet.

jeg håber at i prioritere jeres kunders faktura email ret højt.

hvis jeres teknikker mangler info er han mere end velkommen til at give mig et kald. din kollega Alexander har kontakt info
Hej Kasper
Så er der nyt på mail fronten :-)

Jeg har haft fat i teknikken som så har undersøgt sagen og du havde helt ret.
Det er blevet rettet i vores mailsetup - det vil dog tage op til 24 timer før det er helt kørt igennem som jeg forstod det.

Du må derfor mere end gerne hvis du har mulighed for det tjekke det engang imorgen eftermiddag (hvis du har mulighed for det) og se om det er blevet gjort rigtigt eller om du har ekstra inputs til yderligere forbedringer.

Endnu engang tusinde tak for dit engagement - ser frem til, at høre fra dig imorgen :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (39.3k points)