forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Forfaldsdato

0
Synes det kunne være enormt brugervenligt hvis der stod forfaldsdato ved den enkelte kreditor når man trækker en kreditorliste - kan godt se det kan blive en udfordring hvis man ved den enkelte kreditor fx har 10 bogførte fakturaer, men hvis man nu kunne gøre det ved fx. 1-5 bogførte fakturaer.
spurgt 13 Jan, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Adelfine01 (160 points)

1 Svar

Hej Adelfine01,

Tak for dit indlæg her på forum :) 

Jeg er ikke helt sikker på jeg ved hvad du mener, så jeg må lige høre dig lidt ad.

Du siger, når du tager en kreditorsaldoliste, så kommer der ikke forfaldsdato med?
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilke felter du udfylder, når du søger efter en kreditor på en kreditorsaldoliste?

Jeg har lige forsøgt i min egen aftale under Rapporter > Leverandører > Kreditorsaldoliste.
Her har jeg kun sat et flueben i "Vis specificeret" - under Fakturaer har jeg valgt "Vis, hvornår fakturaer forfaldt" og valuta er "Omregnet"
Når jeg så søger listen frem, kommer der en forfaldsdato frem og listen viser også hvad der er forfaldt.

Kan jeg få dig til at prøve det samme og så se, om det virker for dig? :-)

Det håber jeg og ellers hører jeg meget gerne fra dig igen, hvis dette ikke hjælper på din udfordring med forfaldsdato.
Så vil jeg også meget gerne høre dig om, hvad det er du søger efter inde i systemet.

Jeg ser frem til at høre fra dig. :-) 

Med venlig hilsen

Isabel de Fries

Online regnskabsprogram

besvaret 20 Jan, 2017 Spørgsmål af Isabel de Fries (900 points)
Tak for svar... Den funktion var jeg ikke klar over fungerede sådan. Men tak for hjælpen.
Hej igen :-)

Og sådan kan vi lære noget nyt.

Jeg er glad for det virkede.

Rigtig dejlig dag til dig. :-)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”