forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

budget udskrifter

0
Hej

 

Når der bruges budget modullet, kan du ikke have to år sammen, eller lave print pr måned, kvartal.

Generelt ville det være godt hvis du kunne skrive et år ud pr. måned/kvartal og de kommer ved siden af hinanden, at jeg ikke skal udlæse til Excel og rette til.

 

Gerne med budgettal ved siden af.

 

Hilsen

 

Tine
spurgt 11 Jan, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af TIJ (160 points)
opdateret 25 Jan, 2017 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Tine
Tak for dit indlæg og forslag her på vores forum smiley

Der er helt sikkert nogle begræsninger i vores budgetmodul og f.eks. her hvor du som jeg forstår det gerne vil se resultatet i forhold til hvad der er budgetteret fordelt enten pr. kvartal eller pr. måned for et helt år – således det er muligt, at se hvor der måske skal sættes ekstra ind næste år eller justeres på budgettet fremadrettet.

Det er som du skriver ikke en løsning der findes i systemet uden, at der trækkes specifikke rapporter (saldobalance) for hvert kvartal eller hver måned også trække det i excel og selv sammensætte rapporten.

Selvom jeg kan sagtens kan forstå ønsket og det forbedret overblik det vil give ved f.eks. at kunne trække en rapport ligesom ”budget” rapporten blot hvor resultatet vises ved siden af.
Så er det ikke et område vi har i planen, at udvide. Det er et lille og simpelt modul der kan løses/ hjælpe simple budgetteringen og sammenligninger.

Vi har flere app partnerer som har lavet budget moduler som er integreret til e-conomic og som har et hav af muligheder som vores ikke har. Du kan se de forskellige her: Budget apps til e-conomic

Det ligger i en lidt anden prisklasse end vores budget modul men jeg oplever, at de udvidede funktioner og forbedret anvendelse skaber værdi for regnskabet og virksomheden.

Jeg ved, at vi især har en del kunder som anvender Budget123 – den har du mulighed for, at prøve gratis i 2 uger.  Så kan du i hvert fald se om det vil give mening for jer.
Det vil være sådan, at den bliver intergreret til dit system således, at dit regnskab og resultat vil kunne aflæses i deres budget og rapport muligheder.  

Jeg sætter derfor dit indlæg som implementeres-ikke da det ikke er noget som vi har i planen at udvide yderligere.
Selvom det ikke bliver taget med videre skal du stadig have en stor tak for, at du har taget dig tid til, at dele dit forslag her på vores forum – jeg håber, at du vil prøve budget 123 af og, at det kan hjælpe dig


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 25 Jan, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”