forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mac / PC Print

0
Både jeg selv, og en af mine kunder har lidt problemer med layout delen i E-Conomics.

Skabelonen er i mit tilfælde lavet på en PC, og når jeg printer ud her, sidder adressefeltet lige i midten af rudekuvertens felt, ganske som den skal.

Printer jeg dog samme skabelon fra Mac (til samme printer), ender teksten i rudefeltet højere oppe, og lidt for højt i forhold til rudekuvertens felt.

Hos min kunde er det omvendt, på Macen kommer teksten længere nede, og det er tydeligt at bogstaverne er lige lidt mindre end på PC Print.

Det hele er testet med 3 forskellige printere, og det hele svinger meget rundt, og desværre lidt umuligt at finde en løsning på problemet.

Er der andre der har haft dette problem, og fundet en løsning på dette ?
spurgt 14 Aug, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af steenlys (150 points)
status opdateret 16 Okt, 2012 af frederiknielsen

1 Svar

Bedste svar
Hej Steen,

Jeg kunne forstå hvis det var hver computer der havde en speciel indstilling, da det så kunne skyldes dette.

Du skriver dog du har prøvet på 3 printere? Har du også prøvet samme computer med 3 printere for at se hvordan det ser ud?

Jeg vil straks sige at jeg absolut ikke er printer ekspert. Typisk kan man ændre i opsætning når man siger print og så egenskaber/indstillinger eller hvad det ellers hedder.

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 15 Aug, 2011 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
valgt som bedste svar 16 Okt, 2012 af frederiknielsen
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”