Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Server fejl!

0
APIet fejler lige nu...!
Det er server 85.236.66.210, der ikke svarer.

Jeg synes det ville være en rigtig god idé hvis I, ligesom mange andre, viser den aktuelle driftssituation på hjemmesiden.
Som kunde kan man meget nemmere leve med kortvarig afbrydelser, hvis man kan se at I har opdaget det og arbejder på det. Som det er nu, er der måske mange, der sidder og bander og overvejer om man gider bruge tid på at skrive et forum-indlæg...

Jeg kan anbefale WhatsUpGold til serverovervågning. Den kan automatisk vise en oversigt over serverstatus og sende en SMS til døgnvagten når der er noget galt. Fx. kan den sættes op til at kalde APIet med nogle minutters mellemrum og reagere hvis der ikke modtages korrekt svar.
lukket
i Spørgsmål » Andet af (190 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Peder

Vi monitorerer konstant vores system, og arbejder hele tiden på at få et bedre overblik over vores driftstatus.
Når driften er nede oplyser vi det altid på vores website, hvilket du højst sandsynligt har set i de forgangne måneder, hvor systemet rent faktisk ikke har svaret i mindre tidsintervaller.

Jeg beklager at du har opdaget at apiet har fejlet, og jeg håber ikke det er noget du oplever tit.

Hvis der er nogle spørgsmål eller problemer med apiet er du altid velkommen til at sende en mail til api@e-conomic.com.

  Mikkel U. Sørensen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (440 points)
valgt som bedste svar af