Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mere log på lagermodul

0

Man kan i loggen se hvem der har bogført en vareleverandørfaktura men for at kunne følge bevægelsen på lageret vil en log af hvem der registrerer en modtagelse (og hvem der sletter en modtagelse) være meget nyttig.

 

Modtagelsen registreres ikke på varekontokortet før vareleverandørfakturaen bogføres så når man skal spore hvorfor der fx var 100 på lager i går men der kun er 50 i dag og der ikke er nogen bevægelser på varekontokortet så er det en næsten umulig opgave

 

Modtagelsen et det vigtigste at få logget da det har indflydelse på lageret - men log på bestillinger og igen også sletning af bestillinger kunne også være rart


René Arpe It-konsulent
lukket som en kopi af: Logning af brugeraktiviteter
i Forslag » Lagerstyring af (17.3k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej René

Jeg har kigget lidt på dit forslag og jeg kan se vi har samme forslag i et andet indlæg.

På det andet indlæg er dit forslag under overvejelse, så jeg har desværre ikke konkret svar til dig lige nu.

Jeg vil dog lukke dette indlæg med henvisning til det dette indlæg for at samle det hele et sted.

Men mange tak for dit forslag. Vi er altid rigtige glade for at høre jeres meninger og forslag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)