Hej Anders
Undskyld hvis jeg har udtrykt mig uklart, det er en og samme ting :-)
Vi laver en bankafstemning, hvor vi afstemmer saldo fra banken og saldo jfr. e-conomic. Evt. difference skal jo så udgøres af de posteringer i banken, der ikke er afstemt, altså hvor vi mangler bilag.
Vi sender så en liste til vores kunder over de bilag der mangler, så de kan lede dem frem.
Jeg er med på at jeg kan trække en rapport måned for måned, men så skal jeg sende kunden op til 12 rapporter, i stedet for én samlet. Mange af vores kunder afleverer bilag for ½ år ad gangen op til en momsfrist, og så kan der sagtens mangle et antal bilag for hver måned. Og når årsafstemningen så skal laves, hænger der måske stadig åbne posteringer for hele året.
Vi vil som sagt gerne sende en samlet opgørelse, og ja man kan copy/paste, men der er for meget manuelt i det, da den tager det lille afstemningsfelt med i alle andre linjer end første linje, så man skal flytte indholdet i linje 1. det tager for lang tid at skulle gøre det måned for måned.
Så en Excelrapport om ikke andet måned for måned, som er lettere at copy paste fra, og hvis man så også selv kunne bestemme perioden, man vil afstemme (og f.eks. kunne vælge hele året) og ikke skal gennemgå måned for måned, så ville det være fantastisk :-)
Awa :-)