Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forudbetaling med FI kort

0
Hej,

Jeg har læste artiklerne om, hvordan man kan lave proformafakturaer i e-conomic med henblik på forudbetaling. Men så vidt jeg kan se, er det ikke muligt at modtage FI adviseringer og bogføre indbetalingerne automatisk, når de indløber.

Er det korrekt, eller findes der en løsning på det? Vi har nemlig behov for udsende FI kort til vores forudbetalinger.

Jeg har også overvejet, om delfakturering kunne anvendes, men vi skal til at implementere lagermodulet også, og så er det vist en no-go.

Med venlig hilsen

Erik Hougaard
lukket
i Spørgsmål » Salg af (170 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Erik,

Tak for din henvendelse.

Er der tale om kunden skal betale et beløb skal der oprettes en faktura. FI koden dannes på baggrund af fakturanummeret, og det er derfor ikke muligt at danne en FI kort betaling uden at oprette fakturaen.

Du kan kalde dine ordrebekræftelser for proformafaktura - http://wiki.e-conomic.dk/design-og-layout/proformafaktura, og dermed modtage forudbetalingen, men dette kan du kun gøre ved bankoverførsler eller betalinger kontant.

Jeg må desværre bekræfte for dig, at det er rigtig det i lagermodulet ikke er muligt at anvende delvist fakturering.

Jeg håber det var svar på dit spørgsmål, ellers er du meget velkommen til at kontakte os igen!

Med venlig hilsen

Morten Bæhrenz

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (4.3k points)
valgt som bedste svar af