forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rapport i Bankafstemning

0
Nu har jeg flere gange været udsat for, at når jeg beder om en rapport i bankafstemning, så går det fint første gang, og så er yderligere rapporter umuliggjort. Der kommer et pop-up vindue til rapportvisning, men det forbliver gråt.   

Nogen gode ideer.

H
spurgt 10 Feb, 2012 i Spørgsmål » Teknik og drift af korn (150 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af frederiknielsen

2 Svar

Bedste svar
Hejsa

Dette problem er generelt ved pdf og er så vidt jeg er ved et problem i Explorer. Jeg oplevede det også i forbindelse med faktura visninger.
Der er flere måder at løse det på:
1) skift browser f.eks til firefox (så får du også et hurtigere e-conomic)
2) download et program som afhjælper det (der står yderligere om det i E-copedia)
3) Du kan også trykke F5 hver gang siden viser grå. Det plejer også at hjælpe.

Skriv hvis du har brug for yderligere hjælp.

De bedste hilsner
Patricia
<a href="mailto:patricia@rezults.dk">patricia@rezults.dk</a>
besvaret 13 Feb, 2012 Spørgsmål af Rezults (4,230 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af frederiknielsen
Hej,

Er helt enig i det Patricia skriver - hun henviser til vores e-copedia - det er denne artikel om PDF problemer du kan se yderligere. - http://wiki.e-conomic.dk/generelt/pdf-problemer

Tak

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 13 Feb, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”