Hej Jørgen :)
Jeg svarer lige for Andreas her.
Du har fuldstændig ret i, at der ikke er en dynamisk forbindelse mellem sumfra og suminterval i forhold til, hvis du ændrer nummeret på en given konto.
Derfor bliver du også nødt til, at gå ind og ændre på selve sumfra/suminterval. Jeg er klar der kan være lidt arbejde i det, men det er kun en gang dette skal rette, hvis du vælger at smide et eller flere 0'er bag dine konto numre.
Jeg kan se, hvad du mener i forhold til, at du kan mangle numre, men jeg vurderer ikke, at dette noget, som en større del af vores kunder efterspørger. Den vurdering tager jeg ud fra, at jeg ikke har set en lignede efterspørgsel før og ingen har været inde og 'bakke op' om dit forslag i forhold til andre forslag vi har fået. Udover det, er det også en større udfordring for os rent teknisk at få sumkonti til at arbejde dynamisk ud fra de felter som ligger inde i intervallet, da denne 'forbindelse' ikke eksisterer i dag.
På baggrund af dette vil jeg sige, at der ikke vil blive ændret i den måde kontoplanen er bygget op på lige nu.
Lad mig endelig høre, hvis du er i tvivl om, hvordan du løser din udfordring ud fra de funktioner der findes i dag. Der kan det nemlig godt lade sig gøre