forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rapport indeholdende "budgetteret dækningsgrad" fra tilbud

0
Jeg mangler en rapport der giver mig en idé om forventet dækningsgrad på mine igangværende projekter. Informationen ligger i tilbud, der bliver sendt, og det burde blot være et spørgsmål om at bygge rapporten. Evt holdt op imod realiseret dækningsgrad.
lukket med noten: Henvist til app partner
spurgt 24 Nov, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Marja (140 points)
lukket 25 Nov, 2016 af Isabel de Fries

1 Svar

Hej Marja,

Tak for dit indlæg :-)

Hvis jeg forstår dig korrekt, så vil du gerne kunne se dækningsgraden på en rapport, på de tilbud som du har sendt/sender til dine kunder, i forhold til dine projekter - er det rigtigt? 

Har jeg forstået det rigtigt, så er det ikke noget e-conomic har mulighed for at udvikle på.
Det er dog ikke utænkeligt, at nogen af vores samarbejdspartnere kan løse din udfordring.
Vi har en app partner - Rapport123 - dem kan jeg varmt anbefale.
Derfor synes jeg du skal tage kontakt til dem og høre, om de kan hjælpe dig med din udfordring. :-)

Jeg håber det kan hjælpe dig videre og ellers hører jeg meget gerne fra dig omend jeg har forstået dit forslag forkert. :-)

Jeg lukker derfor dit forslag af ovenstående svar. 

Med venlig hilsen

Isabel de Fries

Online regnskabsprogram

besvaret 25 Nov, 2016 Forslag af Isabel de Fries (900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”