Hej Charlotte
Tak for din tilbagemelding :)
Det lyder super godt, at i allerede anvender Bluegarden.
Vi har en e-copedia guide der beskriver hvordan det sættes op i e-conomic og bluegarden. (
http://wiki2.e-conomic.dk/regnskab/loen-og-betalinger-bluegarden-opsaetning-bluegarden)
Kortsagt så hænger det sammen på den måde når du laver en lønkørsel i bluegarden --> så i stedet for hver måned, at skulle manuelt lave lønposteringerne i e-conomic så kan du sætte det op en gang også når du laver lønkørslen sende posteringerne over i e-conomic og bogfører dem.
Jeg kan virkelig godt forstå princippet bag, at samle det hele under en paraply – det vil dog helt klart gøre vi skulle nedprioritere udvikling af nogle kerne områder i vores regnskabsprogram for, at implementere løn osv.
Lige indenfor lønsystemer findes der nogle rigtig gode løsninger på markedet og derfor har vi vurderet det giver mere værdi for vores kunder med et samspil af lønsystemer og e-conomic end hvis vi gik ud og udviklede vores eget.
Derfor ser vi ”paraplyen” lidt større i form af, at vi ønsker der skal være samspil imellem sådanne systemer – så det ikke er nødvendigt, at manuelt bogfører lønposteringerne når det alligevel er lavet en lønkørsel i et andet system.
Vi kalder det for et ”øko-system” hvor vi har en lang række app partnere som har udviklet nogle rigtig gode systemer uden for vores kerneområde og derved spiller sammen med vores regnskabsprogram.
Jeg håber, at ovenstående giver et lidt større indblik i hvorfor vi har prioriteret som vi gør. Du må endelig kontakte os i forhold til udfordringerne i det daglige – du kan finde vores support kanaler i min signatur oppe i svaret.
Med venlig hilsen
Andreas Polk
e-conomic