forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sletning af gamle abonnementer

+1
Hvorfor kan jeg ikke få lov til at slette et abonnement der ikke længere bruges? Jeg får at vide at "Abonnementet er knyttet til 2 kunder(r), men der er hverken abonnenter eller varer knyttet til abonnementet længere?

 

Mette Brandt
lukket som en kopi af: KOM NUUU!!!
spurgt 2 Nov, 2016 i Spørgsmål » Abonnement af Mette Brandt (480 points)
lukket 1 Feb, 2018 af Jesper Mieritz
Hej Mette. Det er nu muligt at spærre et abonnement i e-conomic. Du gør det ved at gå ind under abonnementer og skifte adgang til spærret.

Rigtig god dag :)

1 Svar

Hej Mette
Tak for dit indlæg :) 

 

Det kan jeg godt forstå er forvirrende - grundet til, at du ikke kan slette gamle abonnementer er fordi de tidligere er blevet brugt og derfor er en reference i systemet. 
Det betyder, at når den siger "abonnementet er knyttet til 2 kunde(r)" så er det fordi der er 2 kunder som tidligere er blevet faktureret igennem dette abonnement. 
 

Vi har tidligere modtaget et forslag på det så skulle være muligt, at spærre abonnementer således du kan fjerne de "forældede" abonnementer fra overblikket over abonnementer. 

Det er noget som vi har sagt vi gerne vil kigge på - der er dog gået lang tid og vi er ikke kommet med en løsning på området endnu og der er ikke en klar tidsudsigt på hvornår der kan forventes en afklaring på om der kommer en løsning.

Jeg håber, at det var svaret på dit spørgsmål og gav dig et lille indblik i sagen. Endnu engang tusinde tak for, at du har taget dig tid til, at dele dit indlæg her på vores forum.
 



 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 24 Nov, 2016 Spørgsmål af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”