Aktuel drift status

0
Jeg kan ikke finde hvor man kan se den aktuelle drift status på e-conomic. Lige nu har der i et par timer været problemer med e-conomic, og det ville være rigtig rart at kunne se hvad status pt. er.

1) Hvis det er et ukent problem, så giver det mening at rapportere det til jer.
2) Hvis det er et kendt problem, så behøver jeg ikke rapportere det til jer
    (og spilder derfor hverken jeres eller min egen tid)
3) Når i er klar over problemets omfang, så kan i skrive hvornår i forventer systemet virker igen. Så ved jeg hvornår jeg skal prøve igen, og spilder derfor ikke tiden på at vente.

Mit emne er ikke det at i har et nebrud, det sker i alle it systemer. Det vil blot være rigtig god kundeservice at informere jeres kunder så godt som muligt. Det er muligt at i gør det, men jeg kan ikke finde informationen
lukket
i Spørgsmål » Andet af (230 points)
status opdateret af

7 Svar

 
Bedste svar


Hej,

Under udgående post vil alle fakturaer og lign. man har sendt ud af e-conomic være mulig at finde.

Hvis de ikke fremgår der, så er de aldrig blevet sendt ud af e-conomic. Så vil mit  bedste bud være at der er blevet trykket bogfør i stedet for bogfør og send, hvorfor kunderne ikke har modtaget det.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (152k points)
valgt som bedste svar af
Her godt 6 timer senere er der stadig problemer, er der nogen overvågning af e-conomic systemet uden for normal arbejds tid ?
Spørgsmål af (230 points)
Hej Jakob,

Der er overvågning af e-conomic 24/7, på flere forskellige niveauer.

Dette vil dog typisk kun fange generelle problemer med hastighed eller ligefrem tilgængelighed.

Jeg kan da heller ikke se - hverken af vores overvågning eller vores mere detaljerede, interne logs - at der skulle have været generelle problemer i dag.

Hvilke problemer oplever du konkret?


Mvh.

Christian Estrup

Chief Product Architect

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Spørgsmål af (20.4k points)
Hej Christian

Nu virker det faktisk igen. Når jeg prøvede at anvende projekt modulet (oprette ny sag) eller når jeg i fakturering prøvede at søge i arkiv, fik jeg en meddelelse om at forbindelsen blev resat (men kun i en del af skærmbilledet). På samme tid kunne jeg både logge ind (og ud) af e-conomic. Jeg kunne oprette tilbud i faktura modulet. Så det var helt klart noget der virkede. Jeg skrev til info@e-conomic.dk om mit problem, da jeg ikke kunne finde nogen steder hvor aktuel drift status var beskrevet (der er muligt det findes, jeg kunne bare ikke finde det).

Så min tanke var at der jo måtte være et sted hvor man kunne se den aktuelle drift status og rapportere egentlige systemfejl. Jeg er helt med på at i ikke yder anvendelse support uden for supportens åbningstid.
Spørgsmål af (230 points)
opdateret af
Har der været problemer med at sende faktura via email til kunder i slutningen af april måned? Mine kunder reagerer på de betalingspåmindelser jeg har sendt ud i dag med besked om at de aldrig har modtaget fakturaen?
Spørgsmål af (860 points)
Hej MFH,

Har du været under fanebladet faktura og udgående post for at se hvad status er på de fakturaer du har sendt afsted?

Læs mere om udgående post her - http://wiki.e-conomic.dk/indstillinger/udgaaende-post

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (152k points)
Ja, og de fremgår slet ikke...
Spørgsmål af (860 points)