forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Inkasso fane

0
Hejsa

Jeg synes generelt E-conomics fungerer rigtig godt og det er rimelig lige til at behandle rykkere.

Jeg mangler dog en inkasso fane. Et sted, hvor jeg kan sende kunder hen, der har modtaget rykker 3, men som stadig ikke har betalt.

Jeg forestiller mig en fane under Salg->Fakturering, hvor jeg kan have en oversigt over kunder, der er under behandling hos et inkassobureau.

Lige nu bliver sager, der er sendt til inkasso ved med at figurere under rykkere og er med til at skabe støj og fjerne fokus.

Pft.
spurgt 7 Okt, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af LB (210 points)
opdateret 20 Okt, 2016 af Magnus H. Börgesen
Hej :)

Jeg skriver bare lige for at give dig en afklaring på din forespørgsel her.
Jeg kan se Magnus lovede at give dig en opdatering, og den er desværre ikke kommet. Derfor føler jeg, at vi skylder dig et svar.

Det er sådan, at din ide har været vendt herinde og selv om vi godt kunne se tankegangen bag, så er det ikke noget vi vil gå videre på nuværende tidspunkt. Det er dog en god ide, så jeg har gemt den i vores idebank, som er det sted vi gemmer gode ideer, men som vi samtidigt ikke kan få plads til i vores nuværende roadmap.

Du skal dog have tak for dit input og en rigtig god dag :)

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

 
Bedste svar

Hej LB,

Mange tak for dit indlæg.

Jeg kan godt forstå, at der mangler overblik over hvilke kunder som du har sendt rykker 3 til, som er aktuelle der skal til Inkasso.

I første omgang kan du gå i salg -> arkiv -> søge på rykkere, og sortere listen på "type". Så får du en oversigt over samtlige rykkere 3 du har sendt ud til kunderne. Om nogle tidligere har været sendt til Inkasse har du dog her intet overblik over .Vi kommer pt. ikke længere i e-conomic med denne udfordring, hvorfor jeg synes dit forslag er godt, og jeg vil tage det med videre til vores interne prioriteringsmøde. Indlægget her vil blive opdateret, så snart der er nyt smiley


Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 20 Okt, 2016 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
valgt som bedste svar 29 Mar, 2017 af rtl
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”