forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flyt til arkiv voldsomt forringet

+1
Efter I har ændret i Scanningsmodulet er jeres arkiveringsmulig blev noget forringet.

Før kunne man nemt finde et arkiv, når et bilag skulle arkiveres, da alle arkiverne var i alfabetisk rækkefølge, ligesom et tast på et bogstav, flyttede markøren ned til dette bogstav i den alfabetisk række følge.

Nu ligger alle arkiverne i vilkårlig rækkefælge, hvilket gør processen med at arkivere noget mere langsom!
spurgt 7 Okt, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Gilpa.dk (790 points)
status opdateret 7 Nov, 2016 af Andreas Polk

1 Svar

Bedste svar

Hej Erik
Tak for dit indlæg og forslag her på vores forum smiley

Det er rigtigt, at det tidligere stod i alfabetisk rækkefølge og jeg er lidt i tvivl om hvorfor vi har valgt, at ændre det – det er nu sorteret efter nummeret kategorien har inde under regnskab à indscanning à indscanningskategorier à så lægger arkiverne nu med ”alle, ingen også efter numre”

Det er noget jeg oplever kræver lidt tilvænning og jeg kan derfor godt forstå, at det har virket forstyrrende i forhold til hvad du tidligere har været vant til – jeg må dog også indrømme, at det ikke er noget vi hører særlig meget fra andre kunder.

Jeg vil dog gerne tage det med videre for, at høre om hvor vidt det nemt kan ændres tilbage og/eller kan blive muligt, at søge på skrift i feltet også – Det er ikke det der umiddelbart står øverst på listen, at udbygge men jeg forhører mig nærmere.

Endnu engang tusinde tak for, at du delte dit indlæg her på vores forum

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 7 Nov, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
valgt som bedste svar 7 Nov, 2016 af Gilpa.dk
Hej Andreas,
Tak for svaret.

Altså hvis I kommer med en mulighed for at søge på skrift, vil det være fantastisk :-)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”