Udløbet sikkerhedscertificate - Rapportering om evt. sikkerhedsbrist

0

Hej

Da jeg skulle til at gå til siden: https://www.e-conomic.dk fik jeg ikke umiddelbart lov til dette uden at tage stilling til en evt. sikkerhedsbrist på siden!

Jeg tror, at I hos e-conomic er nød til at få udstedt en nyt sikkerhedscertificate, så jeres brugere kan tilgå regnskabsprogrammet uden at blive informeret om denne evt. sikkerhedsbrist.

Google Chrome ser ikke ud til at acceptere denne evt. sikkerehedsbrist, hvilket er uheldigt, da Chrome er mere eller mindre den eneste browser jeg synes virke ordentligt med www.e-conomic.dk

Jeg håber at problemet bliver løst straks.

I Internet Explorer version 11, i titellinjen, kan man tilgå sikkerhedsrapporten (e. security report), som viser at der er en sikkerhedsbrist  (e. certificate error) på siden. Når jeg klikker på beskeden i sikkerhedsrapporten, kan jeg se at sikkerhedscertificated er udløbet (e. Certificate Expired). Når jeg vælger vis certifcate kan jeg læse at sikkerhedscertificated er valid i perioden den 17. sept. 2014 til 17. sept. 2016. Sikkerhedscertifikaten er tilsynladende ikke blevet fornyet..

Jeg forsøgte iøvrigt at lægge ind et ille billede til dette indlæg, men dette blev afvist  da indlæggets maksimum længde på 8000 tegn (nok 8 kB) var overskredet - det er ikke mange billeder der er så små!

Hilsen / Reynir Kristbjörnsson

i Forslag » Andet af (620 points)
status opdateret af

2 Svar

Gå ind i din historik og slet alt, her husker computeren hvordan du loggede ind på den gamle hjemmeside aqf economic, det vil den så prøve igen.

så snart du har slettet alt i din historik søger du pare på google efter economic og så åbner denne og laver den nye side til fortrukne..

 

torben
Forslag af (160 points)

Hej Reynir og Torben.

Jeg er rigtig ærgelig over, at e-conomic ikke var tilgængelig grundet vores sikkerheds certifakat var udløbet, fejlen er helt på vores side da vi ikke har fået fornyet det i tide.
Der blev i løbet af lørdag aften d. 17. September rettet op på det og hvis der stadig meldte fejl så skulle vores kunder som Torben rigtig nok skriver slette cookies og cache. 
 

Hvis i gerne vil læse en større uddybning af situationen og hvorfor det fejlede som det gjorde samt hvad SSL-certifikatet egenligt er kan i læse det på vores blogindlæg omkring det her

 

Endnu engang undskyld for ulejligheden. I må have en rigtig god dag


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (39.3k points)