forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kolli på Pakkeseddel

0
Vi har brug for, at der på pakkesedlen, kan stå, hvor mange kolli, der skal sendes, så medarbejderne ikke skal stå og regne ud, hvor mange enheder, de skal pakke. Fakturaen skal stadig stå i stk. Navision kan håndtere dette og vil skal vel ikke gå tilbage til Navision?

Foreløbig kan I måske bare indsætte et felt, der kan deles med et antal. Vi har som regel 6 i hver kolli.
spurgt 24 Aug, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af Ninette59 (120 points)
status opdateret 20 Okt, 2016 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Ninette
Tusinde tak for dit indlæg og forslag her på vores forum :)

 

Det er rigtig uheldigt, at medarbejderne skal stå og regne ud hvor mange enheder de skal pakke.  Det er der er udfordringen er, at du søger er en form for "styklister" som ikke er en del af vores lagerstyringsmodul. 


Det er noget som vi har hørt før og har haft det oppe, at vende om det skulle være muligt, at køre med flere forskellige "enheder" stk, kolli osv - Det er desværre ikke noget vi har valgt, at gå videre med og det er ikke noget som ligger i vores planer i fremtiden.

 

Jeg ved dog, at vi har en app partner i form af ITN Vision som har lavet forskellige udvidelse til vores lagermodul som måske kan hjælpe jer på området. 

Det betyder også, at jeg ikke tager dette med videre og markere det derfor som "implementeres ikke" 
Du skal stadig have en stor tak for, at du delte dit forslag her på vores forum så det er synligt fra andre kunder :) 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 20 Okt, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”