E-conomic menner deres kunder lyver

+1
Hej

Jeg synes virkelig i skal kigge på jeres interne procedure for hvad der skal til før i anerkender fejl i systemet.

Har nu oplevet flere gange nu at man simpelthen ikke tror på det kunden siger, selv om der er billed dokumentation så anerkender man ikke fejlen fordi man ikke på supporterens egen maskine kan fremkalde fejl på 1-2 minutter.

Hvor meget tid skal os betalende kunder bruge på at DOKUMNETERE at den fejl vi oplever rent faktisk er der.

udgangspunktet fra e-conomic ser ud til at være : Kunden er en idiot og lyver.

ser man på e-conomic's fejl historik er det vel snare det omvendte.

Mvh

Allan
lukket med noten: Vi er i dialog omkring oplevelse og problemet
i Forslag » Andet af (2.9k points)
lukket af

1 Svar

Hej Allan.

 

Som vi har snakket om over telefonen er jeg rigtig ærgelig over den oplevelse du har fået herinde og du derfor har siddet med den følelse af, at vores udgangspunkt er, at kunden lyver.

De processer vi har når der opleves en fejl i systemet er for, at finde ind til hvor fejlen sker så vi helt sikker på hvad der skal rettes. Det ændre ikke på din oplevelse, jeg ser dog frem til vi kan se nærmere på din fejl.

 

Jeg lukker derfor indlægget eftersom vi er i dialog sammen for, at arbejde på problemet.
God dag

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (39.3k points)