Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Problemer med at kombinere flere pdf bilag

0
I 2015 skiftet den lønadministrationsbureau jeg anvender lønsystemet til Dan-Løn, hvorefter de fremsendte løndokumentation kom i flere pdf dokumenter, der allesammen have en sikkerhedslås til at forhindre redigering. Dette bevirker, at jeg på min PC ikke længere kan "Kombinere flere pdf filer i ét" (v.h.a. adobe acrobat - fordi de er låst. Så forsøgte jeg at uploade dokumenterne til e-conomic, og kombinere dem deri - men her får jeg en fejlmelding - der ikke forklarer hvad problemet er, men jeg går ud fra at det skyldes samme forhold.

Jeg har forsøgt - og det kan ikke lade sig gøre at få disse udskrifter som særskilt ulåst pdf filer (et spørgsmål om Revisorens eller Dan-Løns forretningspolitik).

Det er træls at noget så enkelt forhindrer brugen af en meget nyttig funktion i e-conomic - er der nogen, der har en løsning herpå?
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (2.3k points)

1 Svar

Print filen til din pdf-printer (hvis du ikke har en installeret kan de findes gratis på nettet). Efter at have "printet" det kan du gør hvad du vil med det. Koden er væk og du kan sætte dem sammen som du vil.

Venlig hilsen

Benjamin Bagger / Office Maid
Spørgsmål af (160 points)