Udskrift af faktura - nederste del kommer ikke med ud.

0
Hej.

Jeg bruger en HP OfficeJet Pro 476dw på flere pc.er i firmaet. En af disse pc.er en bærbar Lenovo, ny, laver det lille stunt, at alt under Total DKK ikke kommer med ud på fakturaen. Når driver lige er indlæst er der ingen problem, men når andre lister er udskrevet kommer problemet igen. Samme faktura på andre pc giver aldring problem.

Har slettet printer driver, hentet den seneste på HP.s hjemmeside, men lige meget.

Nogen gode forslag, E-conomic eneste løsning var, at indlæse printer driver, og det er sket to gange.

Bruger Google Chrome til E-conomic.
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
status opdateret af

1 Svar

Hej Ole
Tak for dit spørgsmål her på forummet :)

Det lyder rigtig mærkeligt og irriterende. Jeg vil gerne høre om du er kommet nærmere en løsning på dit problem andre steder?

 

Min tanke er, at det måske kunne hjælpe, at slette din browser Google Chrome og installere den på ny ligesom du har gjort det med printer driveren da det måske godt kunne være, at fejlen hang sammen med noget i browseren.

Det skal lige siges, at det er et skud fra min side af og tænkte det var en mulighed der var værd at prøve hvis det nu var løsningen.

 

Dertil kunne jeg godt tænke mig at høre nærmere om der er et system i hvornår det giver problemer? Bare så jeg kan få undersøgt sagen til bunds.

 

Jeg ser frem til, at høre nærmere. Du må have en rigtig dejlig dag :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Spørgsmål af (39.3k points)
Hej.
Nej en løsning er ikke fundet yd over at bruge en anden browser.
Jeg har ikke prøvet at geninstallere Google Chrome, da den omtalte pc er på forretningsrejse ca. 14 dage endnu.
Problemet opstår når der logges ind på programmet og der skal udskrives en faktura.
Når jeg står i programmet og geninstallere printer driver m.v., så udskrives der ok indtil programmet har været lukket og logget på igen.
Hilsen
Ole.
Hej Ole
Jeg faldt lige over dette tidligere indlæg og jeg har fuldstændig misset du har vendt tilbage - det vil jeg gerne undskylde for.

Oplever du stadig de samme problemer eller hjalp det med, at den omtalte pc kom på forretningsrejse?

Med venlig hilsen
Andreas Polk
e-conomic