forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Iphone - App vil ikke loade omsætning

0
Herligt med applikation til Iphone, men jeg kan ikke loade min omsætning, er der andre som oplever samme problem. Browseren forsøger at hente faktura, men uden resultat.
spurgt 21 Maj, 2010 i Spørgsmål » Browsere af Christian Hoffmeyer (1,030 points)
opdateret 18 Okt, 2012 af frederiknielsen

1 Svar

Bedste svar
Hej Christian,

Vi ved at nogle brugere kan have lidt problemer med vores iPhone app. Det arbejder vi på at løse. Lige nu er applikationen i et tidligt beta stadie.

Der er en opdateret version på vej som jeg godt kan love dig, og alle andre interesserede, bliver meget interessant.

Vi har en integrationsside dedikeret til vores iPhone applikation - http://www.e-conomic.dk/apps/regnskab/e-conomic-mobile som du kan få en smule mere info på. Vi opdaterer naturligvis siden når der er nyt.

Glæd dig! Jeg kan love dig for at det bliver godt!
besvaret 25 Maj, 2010 Spørgsmål af Martin Wülser Larsen (5,280 points)
valgt som bedste svar 18 Okt, 2012 af frederiknielsen
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”